štvrtok 18. novembra 2010

Od pondelka do stredy! :P

v pondelok som ako vzdy mala v skole vlastnorucne robeny sendwich a ak na potvoru bol prvykrat dobry lunch! pre vegetarianov cesrtvy salat, nie taky ako spred tyzdna dozadu, dalej bolo na vyber kuriatko pecene so zemiakmi a slataom a este dokonca aj v takom malom stanku bolo ze sendwiche s tuniakovou natierkou! toto ma ako vytocilo..ale zase v utorok obed pod psa.. takze oni maju asi raz za 3 mesiace dobry obed, to asi ked je tam kontrola nejaka mozno a ostatne dni ani nevravim.. jedine co bolo v utorok dobre boli vypprazane kuracie obdlzniky poukladane v ban- to je taka buchta do ktorej si date masko alebo hot dog a naplnite kecupom a papate.. takze to bolo fajn.. a dneska? mala som pizzu, lebo moja mamca je odcestovana na dva dni a nestihla som si spravit lunch, lebo som pomahal vychystat sestry do skoly:)
to bol inak hotovy blazinec:D som vstala o 20 minut skor, aby som im pomohla sa obliect, upravit vlasy obom, aby som im ranajky pomohla nachystat a este aby som aj sama ogabala:) ako slo to super... az kym sestra nezacala byt protivna strosken a zacala skriekat 5 minut pred odchodom ze ona hentie topanky nechce lebo smrdia, lebo stupila na zachodoch do niecoho do coho nemala a lebo su jej male.. ale sranda ze ked je doma mamca tak si ich nechce ani vyzut:D.. a ked sme sa skreku nasadli do auta, tak celuuu cestu ako sme sli zaviest druhu sestru na druhy koniec mesta skriekala.. to bolo strasne akoze:D a stale len kvoli tym topankam:D inak co spravila.si zobrala ine topanky do rupsaku.. ked som sa jej psytala preco tak mi skrekom odpovedala just in case!.. ja som sa s nou rano radsej uz ani nebavila, lebo to by dopadlo..aj tak mi sice kopala do sedacly v aute celych 15 minut, ale viacej som nepotrebovala.sestra velka mi vlepila na usta pusu a bezala do skoly.. potom ma vylozil hostfather pred skolou a zacala sa fun day:))
neviem preco, ale posledne dni sa mi chce morovo stale smiat:D tak aj dneska.funny naladicka cely den.. inak dneska aj vera sme mali zmenene hodiny, vlasne poprehadzovane, lebo freshmen, ti pisali testy, tak cela skola bola hore nohami.. vcera sme napriklad nemali anglictinu, lebo sme boli iba 5ti v triede..tak sme is pustali videa na youtube a sme sa zabavali po svojom:D.. a dneska sme zacibali 3 blockom, pokracovali 4tym, 1vym a skoncili 2hym... takze prva hodina spanielcina, kde sa vlecieme tempom tak pomaly ze ja co mam spanielcinu 2 mesiace viem ovela viacej ako ludia co maju spanielcinu druhy rok... a zevraj slovaci su pomali :D ale proste im sa nchce, a aj profesorka mi to povedala.. ale zase vyhoda, aspon ziarim ako hviezda ze mi to ide:D .. po spanielcine study hall, kde som citala povinn e citanie od anglictinara.. pribeh na 9 stran a aj tak vsetci na koniec zomru.. hej.sranda no:) po study hall davaj do art claaaass!.. a to tam ma sokovala profesorka..ze sa jej velmi paci moj styl kreslenia, ze mam talent a ze co som nesla na umenie niekde.. ja po nej kukam s otvorenymi ustami ze ci to na mna hovori..tak vam poviem.ja som v zivote nekreslila. a ba mozno na zakladke, kde chodili vsetci na vytvarnu..ale takto seriozne este nie... takze mozno ked pridem na sr bude zo mna picasso ;) po srandovnych 90 minutach sa slo na obed.ano ano bola pizza..kadejakam aj so syrom navrchu takym prischnutym, ale hlad je hlad.zapila som vsetko mliekom a slo sa n food and nutrition clas.. piekli smee! piekli sme toffee bars.. za jednoduchy recept.. 2 salky muky,salka hnedeho cukru, 2 obdlznikove masla ako tu maju take v sackoch pobalene, 1 zltko a lyzica vanilkoveho extraktu..vsetko spolu zmiesat, roztehlit po pekaci, piect na 350 F 25 minut, posypat navrch chocolate chips, tie roztehlit lebo sa roztopia a na vrch nuts :) ake je to dobreee! mnam mnam mnam:) a ze aby som nemilovala moju skolu tu :P .. po takomto obcerstveni davaj na anglictinu, kde nas moj oblubeny profesor presadil.. som v strede, bola som v prvom rade a vzdy reagovala na profesorove otazky..ted som v strede tak uvidime co bude:) mi povedal ze nas musel rozsadit lebo vela ludi nedavalo pozor a ze pre neho to bolo tazke a narocne.. boze ale on je proste awesome ucitel.. ja ho za zboznujem..na vsetko ma historky, je vtipny a prakticky:) dneska som mu aj moj vytvor z food and nutrition bola dat:) zlaty je:)
po angline co bolo.jasne, otec ma vyzdvihol a ze katy ideme ti dat flu shot.. kukam fajn.. nakoniec z toho bolo vyplnenie formularov a streknutie vakciny do nosa.. a bolo:) sranda.po skole domov, strazit sestru jednu, ano tu starsiu:) pekne sme si nacapkali ruzovo ruzovy ruz na pery, ona ma fotila ja som pozovala,.. ak vam nedoplo, hrali sme sa na modelky:)) potom sme si kreslili a pozerali videa na youtube.sranda:D :) pak pekne vecera a ja som si ester potom cmarala do skicara:) prvyy raz! sama od seba len tak. a normalne to dobre vyzera:) teda aj sestra ma pochvalila:D
ze zajtra po 2 tyzdnoch konecne rotary meeting:) ja sa ako tesiiiim.. dobre jedlo, uzastni ludia a skvela atmoska.. co viac si mozem priat:) aaa pri troske stastia mi daju v piatok dole sadru:) drzte prsty!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára