sobota 4. septembra 2010

konecne pokracujem :)

ano viem. neskoro pisem, ale pravdu vam poviem, nestiham nic.dneska som zavesila status na fcbk, ze idem pisat blog.nedalo sa:D sme sli do parku, asi hodinu od domu sa pozret na michiganske jazero.tak nechodte:) a boli sme na farme.krmila som la ekozliatkaaa mlieckom:) ale pst.o tom potom:)
som vam ani nepovedala ako sa skoncila ta YMCA party! no objedla som sa:d co vam poviem.dezerty z francuzskej restiky a potom ze preco ludia v amerike su po vacsine obezny:) boli skvele.vsetko bolo skvele.prisli ku nam pred zacatim party do kuchyne asi 4 zeny, potom dalsie 4 a zacali kuchtit a vyvarat a piect.okolo pol 5tej konecne prichadzali prvi hostia.tak som sa este doobliekala, nahodila na seba saty, vyzehlila ofcuuu, obula mierne stekliky, naramky, nahrdelnik, vonavka, lesk a ide sa.. prvi ludia ktorych som videla prvy krat a oni ma poznali z mamcinho rozpravania.tak som sa zoznamovala... a aha konecne znama tvar. baba ktoru som stretla na mojej prvej party tu.tak som si s nou aj sadla za jeden stol. a potom ku nam prisla Audrey/brazilia/ a kecali sme... vsetko prebrali o skole.co je homecoming a co je prome a ako sa treba obliect a ved viete.baby:)ale ja neviem..ako nahle jedna baba odisla a ostala som len ja a audrey, tak ticho a audrey odpovedala mozno 4 slovami.a toma anglinu slusnu.tak som sa ospravedlnila a sla pomahat do domu.jest:Dsme sa nasmiali s tymi kucharkami za sranda. sa pokazil kavovar tak sme to tam opravovali asi hodinu a potom sme prisli na to ze isiel moc dlho, velakrat za sebou tak potom sam naskocil:) aky sikulo.inak potom som sla vonku a uz sli ludia jest tak reku som bola neskutocne hladna tak som sla papat.mesko.salaty.pecivo.zelenina.dalsi druh mesa.a ked sa zjedlo davaj na dezertyyy! :) .. poviem vam bola to superna party.. skoncila asi okolo 10tej, a na to ze tam boli ludia ktori prispievali na YMCA organizaciu a povecsine to neboli mladi ludia, tak to bolo perfektne..mali sme aj zivu hudbu.taky spevak, boze aky bol fantasticky..ked bolo uz tmavsie vonku, tak som si sadla ku nemu na stolicku ked spieval what a wonderful world, zobrala ice tea ku sebe a len sedela a pocuvala jeho uplne uzasny perfektny hlas.. to bolo za dobre. uplny klud:)..ked zacal;iodchadzat ludia tak som pomahala upratovat.. inak poviem vam to da zabrat taka oslava. som bola taka unavena.. som zalahla a spala.. uplne asi najlepsia noc tu:)
.. no. a rano krasne slnko vyslo, hurice den, asi milion stupnov, humanity vzduchu ani nevravim ako husto, nedalo sa dychat..s mamci sme popratali veci.umyvali nejake riady, ale super bolo ze sme mali umele pohare, umele taniere a umele pribory, takze sa neumyvalo az tak vela... ja som sa chytili vysavat dom, lebo ked asi 65 ludi preslo po dome, to ako keby ste boli v stajni
:D ale vazne. vsade taka sucha trava,rozsypane granuly od nasej macky.. a take podobne veci.. rano prisli chlapci z firmy rozobrat markizu co sme mali ako taky stan a stolicky poskladali a stoly zebrali a uz ich nebolo:) ..potom ked sme poriadili,mamca sla do roboty a ja som ostala so sydney/8/ sama doma.. ani som nevedela ze je doma, lebo bola v izbe a hrala sa.. jedine co sme mali sendwiche na obed, vtedy sme si spolu sadli a jedli:) .. a neviem ani ako..ale tento den fest rychlo ubehol...nic sme dokopy nerobili.. a uz bol vecer a hostparents neboli doma.ja s malymi iba doma, som ich opatrovala.no povelili ma nanny:) tento vecer nas zblizil.vazne.blbli sme.pozerali sme shreka v 3D verzii aj s okuliarmi.sme sa fest smiali:)potom sme si lakovali nechty.ja im a pak sydney mne.poviem vam, mala som ten lak po celych rukach len nie po nechtoch:)ale co.mala radost ze odviedla skvelu pracu, tak preco ju nepochvalit.ja som sla spravit popcorn a oni zatial pustili dalsi 3D film.vlastne rozpravku.20 minutovu asi:Dtak sme jedli popcorn a chrumali.. pak sme sli do kuchyne a dali si zmrzlinu, ved predsa babsky vecer.nakydali sme si na nu cokoladovu a karamelovu polevu a hor sa do jedeniaaaaa.. potom sme vybehli vonku, nahanali sa, pozerali zapad slnka, spustali sa na smykacke,kyvali vrtulniku v domneni ze nas vidi.potom davaj do domu a slo sa do mojej izby..natierali sa telovym kremom mojim lebo s aim neskutocne paci,strieklia sa ich vinavkami..cely dom smrdel na koniec, ale bola sranda:D ked prisli rodicia, baby uz unavena pripravene na spanok a jedna ta mala co ziarli, ze ideme mat sleepover.. ze chce spat v mojej izbe:Dtak reku fajn.si doniesla princeznovsky sleeping bag,vankuse a ulozila sa.ja som este musela na kompe s mamci vyplnit taky formular, lebo idem na RYLA konferenciu na buduci tyzden cez vikend:)inak.ked som si kupila vonavku.mamca mala nejaku zlavu, tak ked platit som chcela, musela zplatit ona, lebo mal tu zlavu.. tak som sa nevyrovnala s nou s tou vonavkou.. a cely cas som ju presviedcala nech uz sa vyrovname, stale to odkladala. a teraz som uz vazne povedala ze nech sa vyrovname, ze jej chcem zaplatit.. a ona zacala. no.babysitting pre sydney.babysitting pre obidve/vtedy ked sme mali damsku jazdu/.pomahala si mi s party... a takto vsetko ratala a nakoniec z vonavky ktora stala 70 dolacov som zaplatila iba 8.. dala som jej desat lebo som nemala drobne a ona sa citila zle ze odomna zobrala prachy..akoze ona je fest mila.. stale sa smejeme, lebo ona sa smeje na mne ze nic nechcem aby mi platila, tak vravi ze som cute:D ach.:)..a ked sme sa dorovnali a vyplnili prihlasku,tak idem do izby a sestra spala v svojej izbe.hej.mala sleepover:D..
... a na dalsi den, teda stvrtok kedy mavam meetingy z rotary, to bola za pecka den:) najprv som sa krasne odlakovala od tych lakov,umyla cela od vonaviek a slo sa na ankupy.potrebovala som nejake veci pre mna a do skoly, tak som si pokupila a mamca ma hned zaviezla na rotary meeting.. boze ti ludia su neskutocne mili tam! .. maju tam happydollars, kazdy kto je stastny a chce sa pochvalit s niecim tak vsaten a povie za co je stastny.. a ten kto sedi pri mne pri stole, tak da peniaze mne a ja vstanem a poviem za co som stastna a co som robila cely vikend. tak som vstala a vsetko povedala, normalne neverim som sa fest vykecala:) mi aj zatlieskali potom:)som bola stastna... a napapanila som sa perfektne.. mali sme potom cake, lebo jedna z rotary mala narodky aj sme jej spievali happy birthday:)som pomohla jej rozdat kolace, zlata pani.vyzera na 40.. a ked povedali ze ma 54, skor som odpadla!! .. potom sme skoncili v rotary a slo sa domov.. napila som sa a ide sa do mesta zase, lebo mamca nieco chcela pokukat a kupit.. tak sme pobehali par obchodov, a potom sme sli na cave point park.. najkrajsi park s najkrajsim vyhladom aky som kedy videla.. velikanska voda, vlastne je to Lake Michigan. ale.. ta voda..neskutocne velka, vlny obroovske..citite sa taki malicki a bezmocni voci tej vode.. koniec.videli ste tam len velikansku vodu ako trieskala o skaly a cajky ako prelietavali z miesta na miesto.. krasne.modra cista voda.perfektneee :) take jednoduche a take krasne..
a potom sla slo domov.. po perfektnom pokeci s hostmom, sa slo dom.. ona sla pak este do roboty a na meeting a ja som ostala doma s hostfather a so sestrami.. inak zacinala som uz nervozniet, lebo ma cakal prvy trening volleyball.. a viete.. 40 bab a vy nikoho nepoznate.no nebojte sa.. normalne mi crevami krutilo.. ked sa blizila ta hodina prva, tak som sa pobalila, zobrala vodu so sebou a slo sa. hostfather ma zaviezol, siel so mnou aj dnu.. a sranda. neviem coho som sa bala.te baby hned ku mne prisli.. ze sme o tebe poculi, zacali s ami predstavovat aj ked mi povedali ze nevadi ak si nezapametam mena.. mala som 2hodinovy trening.. a som si myslela ze celkom viem o com je volleyball a viem nejake veci. a houby.ked si myslite ze viete hrat neviete.tu nie.uplne ine je to tu.. su tie baby perfektne.nektore su seniors, teda 18-19 rokov, ale su uplne skvele.. a ja som neskutocne makala... kondicku mam taku ze nula bodov.. sla som odtil znicena, ale rrada ze aspon budem vediet v skole rozoznat nejake tvare.pak sme sa stavili s hostfather v pizzerke kde boli s kamosmi, vyzdvihli sme sa a slo sa dom. ja unavena maximalne sa osprchovala.. sla na net cheknut maily.. a aha. jakub bol tam! tak sme si pisali..boze.skvele mi to padlo.. ale ked uz som videla ze mam cervene oci od unavy tak som uz fakt sla spat.. a mi na treningu oznamili ze mozem prist na dalsi den od 7mej do 10tej..a ja ze nie nie:D.. a rano 6.15 mi zvoni budik.ide sa na trening.. 3hodinovy.skoro som skapala od hladu:D.. hostfather ma vyzdvihol, inak super bolo.uz mi to slo omnoho lepsie.som vedela o com tocia:P a baby hned zlate ma privitali, kecali so mnou:) su zlateee..ked som prisla domov o 10.15, robili sa vafle a oni na mna cakali s ranajkami.. boze.perfektneeeee.. a dneska vlastne sme cely den boli vsetci spolu po dlhom case.otec nemusel pracovat, zobral si volno.. tak sme sa pekne spolu najedli a slo sa preeec na vylet.sli sme na famru, tam ako som spominala osm krmila male kozliatka z flasky, krmila som ich potom aj kukuricou takou co mi tam predali..pofotila sa.zasmiali sme sa nekutocne.. potom sme si kupili zmrzku a davaj slo s aneviem kde, lebo som nepocuvala..lebo zase mala sestra skriekala, revala, stale sa s tou druhou biju inak.. ale ked sme prisli na miesto.. boze.krasne.sici zima neskutocnaa...ale boze krasny vyhlad na michiganske jazero zase z ineho parku:)a odtialto som dovidela aj na stat michigan.krasne veru.fotky mame strasne, lebo fukal neskutrocny vietor..inak sranda ko sa dokaze zozimit tuna.. vcera bolo 38 stupnov a dneska asi 10.. strasneeee.. a fukal vetrisko.. ked sme prisli vyzimeni domov..ja ospala, lebo som si v aute zdriemla, tak ja s mamci sme sli na nakupy.. zelenina, ovocie a veci takeho typu a slo sa domov.neskutocne hladnii sme boli, tak sa ugrilovala zelenina, uvarili cestoviny a jedlo sa. s mamci sme si 3 krat nabrali:D hladne sme boli strasne.. a po veceri som spratala riad, utrela, sla so izby kuknut ake fotky su vlastne z dnesneho dna a spomenula ze blog nemam napisanyyyyy.. tak som tu a konecne pisem.unavena.ale stastna.konecne poznam novych ludi ktori su sveli..teda zdaju sa byt a ani hladna uz nie som.skveli pocit.dneska zalahnem a spim.
citajte ma aj nadalej.s laskou a svalovicou, ktora bude este horsia sa s vami lucim v tricku green bay packers..
Katy in the usa

1 komentár: