utorok 7. septembra 2010

5th-6th September/ Sunday, Monday :)

nedela rano.otvorila som oci a snazila sa zodvihnut z postele.neslo to.svalovica na bruchu, na stehnach, na lytkach, na rukach a na chrbate.prakticky vsade. asi aj na mojich vlasoch:) volako som sa leda beda postavila z postele, zvesila z dveri uterak a isla som si dat horucu sprchu, zevraj to pomaha na svalovicu.. a poviem vam pomaha to:) leda beda som zisla po schodoch, do kuchyne, sadla k pultiku a mama sa na mne len smiala:D veru.citila som sa ako 70 rocna pani bez bakulky. nasypala som si do misky cerealie, po tazkom zodvihnuti krabice od mlieka som si vzala lyzicu a nejako som sa uz najedla.. kedze bola nedela makaj sa upravit a ide sa do kostola..sli sme bez hosthather, lebo bol v robote.on stale maka.vlastne kazdy maka tu.od pondelka do nedele.. ked sme prisli do kostola, tak pred oltarom sa kazdy modlil a ja som sla si sadnut rovno do lavice.kazdy na mna ako obvykle pozeral, ze preco som sa nepoklonila pred oltarom.. tak som si sadla a cakala kym pride farar:) kazdu nedelu tu maju prijimanie tela a krvi jezisa krista ako oni vravia, po evanjelickej reci spoved.pekne som si vzala oblatku, povedala "ejmen" a sadla do lavice.. inak som bola fest rada kostolu, lebo rozumiem uz slusne aj kazen, tak som bola taka stastnaaaa. a co nevidiet bol koniec kostola a slo sa papat donutkyyyy! vzala som si len polku, lebo ze idem zdravo zit, ved predsa som tvrdo makala na volleyballe.. potom som si vzala vodu a ked som videla ovocie, zamierila som tam:) pekne sme sa najedli a sli domov.. lenze bez malej, lebo si ju pozicala starka na poobedie.. hostmom bola rada, aspon si trochu oddychla:) ked sme prisli domov, prezliekli sme sa, ze niekde ideme vonku..lenze ked som videla ze je Jakub online na skype, tak som sa spytala hostmom, ze ci si s nim mozem zavolat cez skype. povedala ze jasne, lebo si chcela aj ona oddychnut..pozerala telku s malou a este mala aj nejaku navstevu.. tak ja som si sadla za komp a davaj volat s Jakubom.. lenze ja neviem cim to bolo..ale strasny signal.pocula som ho kazde druhe slovo a este k tomu sa tie slova dvakrat opakovali:Dkym som nastelovala mikrofon a vsetko postukala co sa dalo a zistila ze nic nefunguje, tak som to vzdala.. stale sme volalai..nejako mi uz dopinalo co hovori:) potom ma napadlo ze skusim s jakubom webku. proste ja tu webku nemam, takze som videla ja jeho a on mna len pocul.. ale poviem vam.mala som Vianoce.Vianoce v septemberi.konecne som videla niekoho zo slovenska. a ked ten niekto bol moj priatel.bolo to neskutocne.uplne som neverila vlastnym ociam.ale poviem vam. nerobte to.je to smutne. ja som sa rozplakala.proste dojde vam, ze s nim nemozete byt.ze on je tam na druhej strane a vy ste tu.tisicky kilometrov od neho.vlastne od hocikoho ineho.do tohto videa mi pisala aj mamina so starkou.. proste ja som im nemohla odpisovat.. asi to tu budu aj citat.tak prepacte.ale je to tazke.proste cela rodina vam pise.vy vydite len blikajuce spravy, obraz cloveka ktoreho milujete a to vsetko cez slzy..pytate sa c to bolo tazke? bolo to este horsie.. ked som na tom bola najhorsie vypla som komp a ide sa s hostmom vonku. zobrali sme auto, malu sestru 8rocnu, fotak a slo sa na minigolf.poviem vam.padlo mi to perfektne.uplne odreagovanie.nasmiali sme sa s hostmom uplne perfektne.a celkom mi gilf aj ide. takze som sa citili omnoho lepsie.kedze bolo uz asi tristvrte na 4 padali sme domov.no este predtym na zmrzku:D na zmrzku na farmu.najlepsia zmrzlina na svete! karamelova s arasidmi.boze aka skvelaaaaaaa.. a potom uz sme zistili ze je neskoro tak sme sli domov..museli sme pripravit salat, lebo sme sli na oslavu..teda na party.ked sme to uz nachystali, vyzehlila som si vlasy a davaj na party.vlastne sli sme este predtym po malu sestru ku starkej.. ja som pockala so sestru v aute a zachvilku uz pribehla sestra 4rocna.. ja som sa jej hned pozdravila ahoj stephanieeeee,dalsia sestra hned ahoj stephanieee ako si sa mala.. a stephanie iba haj syd! tak hostmom povedala ze pozdrav sa kejty, tak zarevala na cele auto haaaaaaj kejtyyyy tonom ako keby som jej ukradla vsetky babiky na svete.. v tom mama otvorila auto , zdrapila ju za ruku vonku z auta a tak ju vypliaskala po riti, ze to som este nevidela. mala uplne revala.potom nasadla mama do auta.mala za nou a zacala mama po nej vrieskat.. ze ja som jej starsia sestra a musi ma respektovat a este jedna chyba a leti z party domov po bitku aku este nezazila.poviem vam bala som sa viacej ako ta sestra.. ked sme prisli na party, sli sme ste po nieco do auta a mama sa ma spytala ze co robi zle, ked je mala stephanie taka aka je.. proste ja som povedala ze neviem, ved ja som mama este nikdy nebola.. ale povedala som jej, ze preto je taka, lebo ona na mna ziarli odkedy som prisla a nema ma rada a ked na nu mama krici tak ma potom nema rada este viacej.. tak povedala ze toje veru pravda.. proste nevie co ma robit.. bola strasne smutna.. potom sme sli dnu a prisla dalsia rodina s malymi detmi.. 8 deti, ja, 6 dospely a jedno babetko v jednom dome.perfektna vecera s morskymi zivocichmi, ktore som jedla len preto, lebo som nechcela byt nevdacna a drza, tak som ich do seba napchala a zapila vodou a zajedla ladovymi kockami:) spytali sa mojich hostparents, ci mi mozu naliat vino, lenze ja som nechcela.. proste uplne poviem vam.brali ma ako dospelu tam medzi nimi.nejde len o vino. proste konverzovali so mnou o vsetkom.pytali sa ma na nazor. bolo to veru dobre.. opatrovala som male babo a kedze mam doma krasneho brata tak mi prislo nachvilku smutno ze s nim nemozem byt.aspon takto som si to vynahradzala :) potom sme mali dezert a zachvilu uz bolo 9.30 vecer.. male deti sme ulozili doma spat ked sme prisli, ja som sa tiez ulozila, zapla mp3 a zaspala ani neviem ako .. :)
.. a aha... Pondelok.o deviatej budicek, rychlo ranajky, sprcha a ide sa s vymennymi studentkami ku jednej z nich domov. jej mama nas pozvala.. sli sme hrat minigolf a slo sa na pretekarske auricka.. ja som nesla, lebo bolo mrzko, prsalo a veru nesla som proste :D potom sme boli v Antique moll.. obchod so vstekym. prisaham.. ak ste v zivote nieco hladali a nenasli ste to, tak tu by ste to nasli... od ceruziek cez albumy starych fotografii, po platne, cukriky pez, coca cola nastenne reklamy.. uplne vsetko! museli sme odist odtial, ale dokazala by som tam byt aj cely den.. nemate sancu objavit vsteko za jednu hodinu.. dokonca tam mali aj babiky, stare mnce, knihy a neviem co este. neskutocne vela veci v jednej budove.. zacala som to tam milovat :) o pol3tej sme sli domov, a kedze som jedla ranajky o 8mej, viete si predstavit aka som bola hladna. a nielen ja. vsetci.. sme dosli ku nim domov, a dali robit pizzu.. hotova bola za najdlhsich 15 minut v mojom zivote a islo sa jest.. potom prisla po Audrey hostmom a mna zaviezli domov.. pekny den straveny s polskom a braziliou.. popri tom s amareikou:) nebudem s nimi najlepsia kamaratka, ale vuchadzat spolu budeme dobre.. :))
prisla som domov, hostsestra 4 rocna v izbe s otcom ktory na nu skriekal lebo zase bola zla.. ona revala a skriekala na cely dom, v kuchyni a obyvacke nikto, tak som sa spytala anybody home a sestra s mam zakricali ze su v pracovni.. stelovali sestrinu mp3ku..ked som sa spytala co sa stalo, dostala so odpoved stephanie.. ale bola som neskutocne rada, lebo konecne som sa necitila byt vinna za to ze place.. nebola som doma ked sa nieco stalo.uuuf! .. potom sme chvilu pokecali aky sme mali den, mama uz unavena z malej sestry.totalne.najviac ako sa da.ale ved tak zajtra sa zacina skola, tak bude lepsie.potom sme nachystali veceru, mali sme burgery a hotdogy na grile pripravene doma, ja som mala zeleninovy burger, ku tomu grilovana zelenina, pecene zemiaky s pazitkou a pak zlty melon.. :) jummmyy! teraz pisem blog.. a zajtra. zajtra ma caka prvy den v americkej skole. v takej tej so skrinkami ako vo filmoch.. netesim sa. trochu vydesena.. ale napisali mi na cellphone nejake baby co ich poznam, ze ci sa tesim alebo co na novu skolu.. tak uplne mile.. do skoly pojdem s jednou babou, mama ma k nej hodi, lebo byva blizko skoly kde bude hcodit moja sestra.. tak super. s niekym koho poznam pojdem tam.som strasne rada :) po skole 2 hodinovy volleyball.. a potom.. vsak ja sa vam ozvem :)

konecne bez svalovice ale s cookies v ruke, vasa Katy-alone abroad:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára