streda 8. septembra 2010

prvy den v skole.. thumbs up or down?

tak.zazvonil budik.o 9tej.vstala som, uvedomila si, ze musim ist do skoly.vstala som, zhrabla z vesiaka uterak a sla do sprchy.z nej vyliezla, navliekla na seba domace veci davaaaaaaaaj do kuchyne na ranajky :) pekne krasne cerealie s mliekom.inak to su fest dobre cerealie.este som take nemala:) take uplne sladucke.boze.mnam:) hriesne dobre :D .. potom som sla porobit volake veci, upratat izbu, vlastne postlat, spinave veci do laundry room/pracovna/a potom mamca odisla na ranajky s kamoskami, lebo ze oslavuju ze zacala skola :D akoze.tu oslavuju vsetko.no tak ale nie je to dobre?:) .. potom som si pekne urobila caj americky, sadla za komp, pooodpisovala na maila lebo som mala cas a zavolala s Monci dolake a sisou saliny.. sice som pocula kazde druhe slovo zase, ale vedela som vydedukovat co vravia :) potom si si zohriala lunch, zostalo nieco zo vcera vecera, tak konecne som nemala na obed sendwich.v tom prisla mom, a ked som dojdedla, vzala som vsetky paksamenty so sebou, nasadli sme do auta a zacala som byt, poviem pravdu nervozny.proste prvy den v skole, v krajine kde ste 1 mesiac a nepoznate vela ludi. isla som s jednou babou co hra soccer, lebo byva blizko miesta kde musela ist mamca pozriet na obed svoju dceru. tak ma vyhodila tam a popriala mi good luck at school..ja som vosla zadnymi dverami do domu a katie a nejaka baba uz na mna cakali. pak som chvilu pockala kym si zhrabnu ich veci a sli sme. oni sli na kolobezkach:D za sranda:) a ja popri nich. zachvilku sme boli v skole. a nebolo to take iste ako ked som tam bola na treningu alebo ked som bola si vybavovat nejake veci.vtedy to bolo prazdne. a ted som otvorila dvere a hlava na hlave. proste vela ludi. nejaka som sa uz dopracovala k skrinke a uz sa mi ju podarilo na prvy krat odomknut.je cervenej farby, a musim potocit kolieckom na cislo 36, potom urobit jedno koliecko a v druhom koliecku najst 24, a potom do opacneho smeru 0.. je to komplikovane ale zvladam to. som si myslela ze to bude horsie :) potom sme sli vsetci do GYM,dotelocvicne, kde to bolo narvate. deti rozdelene na juniors/to som ja/, seniors, freshmen and softmen.. sadla som si k babam ktore so poznala z volleyballu, na mna hned kyvali ze haj kejtyyy. tak som bola uplne rada.potom mal principal hlavne slovo, a povedal ze v mojej skole mame 6 exchange students.. som si myslela ze sme len dve. kks za sranda :) potyom pov edal nase mena a museli sme sa postavit.sranda:D potom na nas kazdy kukal ale no co.pak este nieco kecal, o pravidlach a tak a slo sa do tried.isli sme do homeroom, je to miestnost kde nas oboznamili s pravidlami skoly a take veci:)potom,kedze som mala prvu telesnu, tak nam rozpraval o pravidlach v telocvicni.potom som mala english 10, tak som si zaniesla vbeci do skrinky, lebo nemozete chodit na hodiny s taskou, a slo sa do angliny.ach.kym som nasla tu triedu:D ma slo urvat od nervov.ked som sa spytala tak nevedeli lebo boli freshmeni.tak som uz nasla triedu.posadila sa.a zase pravidla.takto v kazdej triede.pak som mala spanish class..ucitelka nas priitali po spanielsky.. kedze ja som tu zo slovenska, idem sa ucit po anglicky spanielcinu.to bude sranda toto :D ale zda sa byt strasne mila:) potom asi 5 minut casu a davaj na oral communication.tam budeme vecsinou mat take veci ze pripravit si speech/nejaku rec/ a potom ju pred public people prezentovat.cize pred verejnostou. to tiez bude sranda. mam v triede seniors, a niektore baby sa dneska ukazali. tam vyblakovali po sebe.piskali.vrestali.chuda proffesorka:) potom konecne 3 hodiny a 15 minut. ide sa domov. a nieee.ide sa na volleyball.sla som si kupit skolske tricko, kupila som si dve, jedno na volleyball, druhe musim mat na physical education a sla som do satne. tam sme sa prezliekli. a nasledovala najlepsia cast dna. makacka, ale smejeme sa s babami fest:) zlate su strasne. vravia ze som cute, lebo namiesto ruk pouzivam niekedy nohy ako na futbale:D tak ale vzdu ju prehodim na druhu stranu tak co:D .. dve hodky ubehli ako voda, sice tam sa to tak nezdalo a mamca ma prisla vyzdvihnut.. kedze od 11tej som nejedla, verte mi hladna som bola neskutocne.mali sme na veceru maso grilovane, ryzu, dusenu brokolicu, potom salat zo zelenych salatovych listov, paradajok a susenych sliviek a orechov.mnam! potom trochu melonu a teraz sedim tu.prelozila som si asi 25 slovicok na piatok, lebo budeme mat skusku v piatok z hlaskovania.. a ked som ich doprekladala mamu moju napadlo ze v piatok tu nie som lebo idem na konferenciu zo skoly. sa to vola RYLA conference, tak som sa tomu vyhla.ale vyzeraju to byt dost dobre slovicka, tak sa ich naucim tak ci tak asi. vikend bude fajn na to myslim :) dneska zalahnem unavena, verte mi. a kedze zajtra zacinam 90 minutami telesnej a potom mam volleyball do 5.15 a po nom dinner, tak pridem uplne KO.. drzte prsty! .. inak. boze.moja mamina mi dneska rano zavolala aby mi popriala vsetko dobre ku mojmu startu do novej skoly. perfektna mamina!.. najlepsia na svete. proste je perfektna a chyba mi..
.. zajtra so zarucenou svalovicou, vasa Katy in the usa♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára