utorok 31. augusta 2010

27th-29th August a Orientation meeting in da Waupaca:)

juhuuu. krasne rano a my ideme stretnut sa s ostatnymi vymennymi studentami z celeho sveta co su vo Wisconsine:) ide sa cestovat s fotografom ktory je v rotary:) vyzdvihol nas o 8mej, baby este jedli a ja nachystana. ja som asi nejako moc akcna :D ja neviem.. pride mi to ako keby oni dve boli normalne a ja mimo :) no a co. aspon som dochvilna a dakujem !:/.. ja som sa s ni zoznamila , oni ho uz poznali.. hned som povedala ze milujem fotenie tak si viete predstavit o com sme sa clu cestu bavili:)) zastavili sme na pumpe, baby boli hladne, tak si kupili chipsy od hladu.hej:) ja som preskumala zachody, aj tu mali take plne vody:)) a pokracovalo sa v ceste:) boze ja som sa inak nasmiala s nim :D vola sa Matt Orthober a foti neskutocne:) pozval ma k nemu aby som si obmrkla nejake fotky.tesim saaa:) bolo 10 a my sme bludili vo Waupaca-e:) mali sme len mapu stiahnutu z google mapy, smiali sme sa a hlaali cestu.baby vzadu nemali sajnu co sa deje, bavili sa o bizuterii a vonavkach a vy viete ze ako ja vazne sa nerozpravam o takychto veciach tak som ich nepocuvala.. aaaaa konecne sme nasli dom, kde budeme s ostatnymi studentami:) .. vybrali sme si ufre z auta a sli dnu.zoznamili sa s domacou a isli dole do takej izby velkej kde boli uz nejaki studenti.. tak sm e sa zoznamili..lenze bolo to cudne. take blbe ked vas daju do izby s ostatnymi ludmi a budte kamosi .. fakt to bolo cudne. ticho sm sedeli, nevedli sme ako zacat, ja som sa chytila hrat ping pong s jednym chalanom, ktory mal zlomenu nohu, tak po 5 minutach to vzdal a nikto iny nechcel. vam vravim som akcna:D.. potom ham ham isiel sa jest obed a po ebede som sa dala do reci s brazilcankou mafe..perfektna baba a nehorazne sme si sadli!!.. ked prisli ostatni vymenni tak uz to bolo lepsie.. ale aj tak to bol cudny piatok:) .. vecer nas rozdelili po 4 do host rodin a slo sa.. ja som bola s jednou babou s brazilie/rebecca/,audrey ja a jedna baba z japonska/chika/.. sm kecaliiiii cely vecer s rebeccou.. chika iba pocuvala lebo neviem moc po anglicky ale snazili sme sa vela ukazovat a rozpravat pomaly:) slo to.. ja som spala v spacaku.. boze aka zima mi bola v nociiiii.. nervy.som myslela ze vyvrzdim polku sveta od tolkej zimy:D .. inak mali sme veceru a p-nutbutter pie:) to bolo najlepsieeee:) .. rano omeletu, ale na slovensku veru lepsia sa robi.. tu ju mali ako kolac velku.. ale dobra.. a slo sa naspet do domu ku domacej kde sme sa vsetci stretli.odtial do kostola, kde sme mali prezentacie.nuda nuda nuda. stale nam rozpravali pravidla co nesmieme robit.ja ich viem naspamet uz veru:) .. potom davaj na obed a uz to bolo lepsie.. vsetci uz sranda bola.. uz sme kecali.smiali sa.. vyrabali sme vlajky svojho statu, tak nakoniec sme mali okolo 20 vlajok na chladnicke.krasne to bolo:) pisali sme potom dakovne listy do rodin kde sme boli ubytovani, dostali sme ID card na pobyt tu v usa, samozrejme fotka strasna :) mali sme rozhovor s rotarianmi tak dobre bolo:) inak poslala som dakovnu kartu aj tu do rodiny kde teraz byvam:) tak sa tesim kedy im dojde:) tu stale inak pisu tie dakovne karty.stale stale.za hocico:) . no a neviem ako uz bol vecer a slo sa do rodin.. mali sme na veceru veru uz neviem co ale po neviem com sme mali cokoladovy kolaaaaaaaac! uplne ohromny.inak sranda je ze audrey je alergicka na cokoladu a stale ju je. zevraj male mnozstvo jej nic nerobi a ked zje tabletky tak uz alergicka nie je. tomu nechapem :)) .. po veceri sa slo do jazera, sme si sli zaplavat. po jazere davaj do jakuzi :) tam sme kecali o chalanoch, o rotary, o ostatnych vymennych studentoch a tooolko sme sa nasmiali:) a poto davaj spat.. zase v spacaku..ale mala som teraz dve deky tak trosku lepsie bolo. a kedze sme boli unavene tak sme spali ako zabite:) inak mino surina by bol na mna hrdy ze som prezila v spacaku:D .. no a rano na ranajky vafleeeeee!! s maple syrupom.a zae kolac:) ano pribrala som.asi pol kila:) no ale nejedzte take dobroty:) a co:) ale nevidno to na mne, len ja som to trosku zbadala:) rano sme prisli do domu opet a tam asi milion petsto fotakov a vsetci sa fotili.. ja som moc nefotila.iba trosku, neviem, nejako nevidelo.som stale s dakym kecala:) ale poviem vam ze tito vymenni studenti.my sme uz aka partia!! .. uplne najlepsia.sranda je uplne. takze s tymito deckami prezijem orientacne meetingy najlepsie na svete:) su to peckove deti:) ked sme sa rozlucili davaj s karolininou hostfamily do auta a sli sme na oslavu ku jej mame.mala 75 narodeniny, tak sme sli k nej domov.po ceste sme vsetky zaspali, sme boli nehorazne unavene.. ked sme prisli sme tam boli asi hodku, a taka baba nas zobrala na nkupy. som si konecne kupila krasne tmavomodre conversyyyyyyyyyyy!! juhuuu najkrajsie na svete su :) za 35 dolacov:) nekupte to ked v mojom meste stoja 50:) .. tak som bola stastna prestastna. baby nakupovali ako keby v zivote nevideli obchody, ja nakupujem rada ale nejdme sa potrhat:) tak sme pochodili a slo sa do domu,pak oslava, spievanie happy b-day,krajanie torty perfektnej, spievanie karaoke, pozeranie perfektneho serialu one three hill:).. pak hura domoooooooov do sturgeon bay! .. prisli sme, vylozili audrey, potom mna.. rozlucila sa, neskutocne unavena podakovala a poobjimala ludi a sla do omu.. kde mala spala, mamca bola hore otec s druhou malou neboli doma. tak mamci som vsetko porozpraval a zalahla a zaspala ani neviem ako.. to bol neskutocne perfektny vikend :) poviem vam..unavena som tu este viacej nebola :) roatry je najlepsieeeeeee :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára