pondelok 23. augusta 2010

Sunday,22nd August, moj 13ty den v USA

za aky bol film ktory sme pozerali? pri prvom, to bol ten s Miley Cyrus, volal sa The last song..pri tomto filme som sa drzala na uzde, aby som neplakala.. velmi smutny film.odporucam pozriet! .. takze kedze odporucam pozriet tak nepoviem co sa tam stane :) .. ked sme dopozerali film, odlozili sme krabice a misky od popcornu, ulozili male spat.. a tak som mala napad pozriet si s hostmother dalsi film. chcela zostat len na prve minuty filmu, ale zostala az do konca:) .. no poviem vam.. toto je najsmutnejsi film, aky som za posledne mesiace videla..je to podobny obraz mojho terajsieho zivota.. hra tam ten herec co hral v step up/lets dance, Channing Tatum/Monika Dolakova o nom pisala na UmK, ked sme mali prvy krat prezentaciu portfolia a kratka ti povedala ze rozpravas rychlo.. fest si to pametam:D a nevrav ze som fest truba ze som to tu napisala lebo je to pravda a hned som si na teba spomenula:P/.. a potom tam hra herecka, ktora hrala v mamma mia Sofiu.ma velke oci a je fest pekna:)uz viete kto tam hra ze?:)
.. Channing je vojak a ked je 2 tyzdne doma, stretne babu, ale takym sposobom ze jej skoci do vody po kabelku ktoru jej do vody hodil jej *kamos* ktory chce byt nieco viacej.. a tak sa zoznamia a boze oni sa tak krasne do seba zalubiaaa. ach.. no nevyronte slzy, ked musi odist na rok na vojnu..musi odist na rok a ona ho ide cakat.. ano.presne ako aj ja mam na slovensku jakuba, ktory je perefktny a najuzasnejsi na svete! .. presne take iste.. a viete co? oni si zacali pisat listy.. neskutocne krasne listy.. take, ze ked ich citali.. ach.. neviem ci vam mam povedat ako to skonci, lebo chcem aby ste si to pozreli a zistili ake mate stastie ked mate chalana ktory je s vami stale kedy len chcete a nedelia vas tisicky kilometrov od seba ako mna a jakuba.. chcem aby ste zistili, ze je to laska a dovera co drzi tychto ludi po kope cez vojnu a cez ten cely jeden rok.. poviemvam jedine.. po skonceni filmu som mala moja lica od slz.. vysla som do izby, zapla si tam malu lampu, a sadla si na koberec v mojom satniku.. a viete co som robila? plakala.. rozmyslala a plakala.. neviem cim to bolo.filmom? okolnostami? tym ze mi chyba kazdy kusok z neho? tym ze ako nahle nemam co robit a som sama na nejakom mieste na neho myslim? .. neviem.. proste som plakala..zaspala som okolo 1nej alebo pol 2hej rano.. rano som sa prebrala pozrela na hodinky a uvedomila si ze je nedela, ze sa ide do kostola, ze do kostola ideme o tristvrte na 10 a ze na hodinacxh som videla 9.15 a ze sa musim ist osprchovat. rychla sprcha, ruchle ranajky a este rychlejsie oblecenie sa.. v kostole bola sranda, kazdy sa tam objima s kazdym, kazdu nedelu maju spoved/papaju oblatky a vino sa pije/ a po kostole sa ide do dolneho poschodia a jedia sa donutky/sisky/, plnene aj neplnene ,pije sa mlieko a dzus a vsetci kecaju s bartom fararom Bobom.. pred tymto papanim som stala pri lavici v kostole a cakala kym sa hostmom uvita s kamoskami.. v tom ku mne pribehla nejaka pani a jej dcera ako uz viem a takou americtinou s prizvukom sa ma spytala ci som TA vymenna studentka.. som prikyvla a hned sa obratila na dceru- vidiiiis ja som ti vravela! .. a zacali sa rozpravat a asi po 5 minutach sa mi predstavili:) sranda:)

ked sme poupratovali po donutkach, hor sa domov, obliect si plavky a zobrat nejake veci a ide sa na vylet:) len ja, hostfather,a male sestry, lebo hostmom musela ist do roboty/aj cez to ze bola nedela/..celu cestu sme kecali a za hodinku sme boli tam.. isli sme ku nejakemu stanku a tam som pochopila ze ideme na majak sa pozriet. ja ze fajn. vsade boli stromy tak som nic ine nevidela, len sem tam veverku:)) chvilku sme kracali a pak so ho uvidela.kraaasny obrovsky a velky.. majak/lighthouse/.. isli sme dnu a slapali sme po 100 schodoch kym sme sa dostali hore:) vysla som a ked som zbadala ten cyhlad, skoro som tam odtial vypadla.seriozne vazne! .. potom ma niektostuchol, lebo som zabudla ze za mnou su ludia tak som sa posunula a obisla som okolo majaku..vsade kde som sa pozrela voda.. som sa spytala hostfather ze co je to za voda.. a on ze jazero.. Michiganske jazero. to bola nadhera.. hocikde ste pozreli voda.vantum vody.mozno aj dve kvanta.. krasne!! obloha bez oblacika, voda krasno krasne modra a sem tam zvuky cudne od cajok:) nadherne.. ani som nedychala.. ta voda nemala konca kraja..

..pak sme sli na plaz a mozem vyhlasit ze som sa kupala v Michiganskom jazereeeee! este teraz mam piesok medzi prstami na nohach.piesok z plaze pri michiganskom jazere:D .. som sa vyblaznila s malymi vo vode.. sla som sa potom popri plazi prejst a tam sa vvzadu vo vode volaky dvaja cucmali tak aby som nechytila nostalgicku naladu slahla som sa do vody so sestrami... hned lepsie:) bolo 5 hodin tak hor sa domov. ale predtym hostfather zastavil na nejakej farme. a tam sli na najleosiu zmrzku aku om kedu mala.stala sice 2.30 $ ale perfektnaaaaa!a ta farma. fest pekna. som citila taky ten dedinsky zapach, hned som si spomenula na turany a na ceky moj zivot vlastne:) pak sme sli vyzdvihnut fotky co som si dala vyvolat/zavesim si cih potom na stenu/ a davaj domov papat veceru.mali sme grilovanu zeleninu a superne masko, potom kukuricu varenu:) tu ju jedia s maslom a solou, dobre to je veru:) a teraz som vstala od filmu co pozeraju/uz dopozerali/ sestry s mom a father..
zajtru tu budem druhy tyzden.je to tu skvele.vsetko nove a ine.vlastne take ako vo filmoch.len ked pozeram nejaky film o rodine alebo nieco romanticke.. ach boze.nie moc najlepsie..
inak som sa vecer zapeckovala kokosovym kolacom poliatym karamelovym sirupom.. a potom ze nezboznujte to tu:)

katy in the usa:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára