streda 25. augusta 2010

25th August, 17ty den v USA

perfektnyyy zaver dna :) volala som prvykrat s nasimi na slovensku cez skype, sem tam sme sa nepoculi ale inak to bolo uzasne. nevedela som ze po 2 tyzdnoch budem breptat po slovensky horsie ako po anglicky :D.. ale potom to bolo skvele.rozpravat konecne s niekym po slovensky a konecen pocut maminu a starku. ach krasneee :)taka som bola stastna! cely den nabita energiou. vl;astne este aspon mesiac budem zit z toho ze som volala s nasimi:))no. a potom sa slo na stretko so Sally.mamca ma doviezla do Kick Coffee, lenze Sally tam este nebola.tak sme pokukali po par obchodoch a hor sa o 10 minut na miesto.. ked sme prisli, tak tam uz bola nejaka baba, dlhe blond vlasy, farebna satka okolo krku, kabelke cez plece..ked pocula ako sa otvorili dvere kaviarne, otocila sa a s velikanskym usmevom ku mne pribehla a objala ma:) poviem vam konecne som sa citila v prostredi nejakeho teenagera perfektne :) rozlucila sa s nami hostmom a odisla domov.. ja som si so sally vybrala nieco na pitie, moj smoothie/nieco ako koktail/ sa volal very very berry.. az potom mi doslo preco. blueberry,strawberry,blackberry:) huste a perfektne:) kedze som ju zavolala vonku ja, tak som to cvakla a sli sme si sadnut.po 10 sekundach sme vstali, ze reku nech mi trochu ukaze toto mesto, a male obchodiky tu:) tak ma zaviedla do jej najoblubenejsieho, s umeleckymi potrebami.velmi rada maluje, tak ma hned zoznamila s ludmi tam, a potom hor sa do dalsieho obchodu a tam sa zoznamovala tiez:) vobec nehovorila rychlo, je doma iba 3 tyzdne, bola totiz 11 mesiacov na vymennom pobyte v Denmarku.. hovorila pekne pomaly, vzdy bsa ma spuytala ci rozumiem a potom to uz slo perfektneee :) kecali sme o vsetkom. moja rodina tu, potom o tej ozajstnej na slovensku, chalani, skola, vsetko:) inak vela ludi tu v usa ma domace studium a Sally je jedna z tych ludi.. teraz nastupuje so mnou do skoly, moj rocnik, takze pre mna aj pre nu to bude nove vsetko. aspon sme dve..sice ma iny rozvrh ako ja, ale stretavat sa budeme v skole tak ci tak cez prestavky alebo cez obed, takze nebudeme same zo zaciatku na vsetko.mame jedna druhu:) uplne vie ako sa citim,vo vsetkom ma chape, ona si to prezila tiez, tak spom veru nasla osobu ktora je maximalne uzasna pre mna v tomto obdobi.povedala ze to bude tazke a to veru viem.ale povedala ze to bude najuzasnejsi rok mojho zivota... uvidiiime :) zacina perfektne..
bolo uz 6 hodin, sally musela ist na rodinnu oslavu, tak sme sa rozlucili a pre mna orisiel hostfather lebo bol niekde v meste tak ma vyzdvihol.. inak s dopravou je to tu tazke. ak nemate vodicak a vasi rodicia nemaju cas vas niekde hodit tak ste odrezani od sveta.nemaju tu autobusy, iba skolske a vlak som nevidela este ani raz v celej usa.. ale rodicia moji host sa mi uplne snazia pomoct, su perfektnii :) .. ked som dosla domov, tak sme mali cestoviny, alio olio peperoncino, mamina veru take perfektne robi.. myslim moju na slovensku:) a kedze aj moja hostmom zila v taliansku tak veru dobra kucharka:) no.pekne krasne sme este pozreli vecer v telke America s got talent, sme se pobavili a slo sa spat:D ja som si upratovala skrinu, davala fotku do ramikov ktore mi nasiel hostfather, tie si potom na stenu zavesim:) teraz su zatial len na stoliku s marilyn monroe:) potom som lezala na zemi, na posteli, umyla zuby a volako zaspala.a konecne som spala celu noc!
rano som pocula zrazu nic a potom skreky, dvere buchali, triasla sa mi lampa v izbe.. ja ze nejaka vichor alebo burka abo co. a nie to deti male sli do skolky :) sranda ze?:) .. doma zostal jedine hostfather, mamca sla zaviest deti ta het do skolky.. som vstala a hned do sprchy.. potom krasne ranajky, polustila trosku sudoku a postala postel:) potom sme sa boli prejst s mamci ked prisla ku schranke a nazad :) perfektny vzduch je tu konecne, taky cerstvy, a ani taky husty nie je ten vzduch ako byva.. krasne pocasie.. a tak tu sedim a dneska veru rozmyslam ze bude pohodovy den.. idem si zobrat slovnik do ruky a len tak si listovat.pak budem pokracovat v citani :) ..
.. inak ked mi pisete ze citate moj blog.. uplne krasny pocit.. dakujem vam krasne :) citajte aj dalej:)

Katy in the usa :)

5 komentárov:

  1. Katy moja drahá :) Ja čítam pravdielne..niekedy aj o jednej ráno ako sa tam máš a darí sa ti. Je to neskutočné a som šťastná, že tam môžeš byť a plniť svoje sny. Good Luck! :)
    Dominika- Bible school :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kazde rano ku kave si zapnem PC a citam co new si zazila a ako sa mas. A veru mas najlepsi blog !!!
    Tesim sa tvojej novej kamoske :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. velmi dobre!!! Mas talent

    OdpovedaťOdstrániť
  4. trdlooo ?? to ten slovnicek odomna?? juuj ja ti to tu tiež stale citam a tesim sa s tebou z kazdej malickosti..a vies co najviac ti zavidim tu kuchynu :-) ked sa vrátis budes brigádovat u nas v kuchyni :-D lubime ta :) mišička:P

    OdpovedaťOdstrániť
  5. potom setko co si popisala sem a este aj popises daj dokopy a vydaj knihu :P bude sa viac predavat ako harry potter :D ty budes urcite spisovatelkka kejty :P drzkaj sa tam :) chybas tu,,ahoj,,Fujkooo :P

    OdpovedaťOdstrániť