piatok 17. septembra 2010

aha.zmeny:)

v rychlosti idem pisat.je 7rano. vstala som o 6.30 ze reku aby som si dala sprchu a pak aby mi nieco pribudlo na blogu pre vas :) tak.nas druhy prvy zapas sme vyhrali.druhy sme prehrali.. boli sme veru mimo z toho.. a vcera treti zapas uplne perfektny! hrala som.podavala som.paradne bloky.islo mi veru.ked som isla striedat tak ma vsetky baby povzbudzovali a vsetky kricali kejtyyyyy u will do that! a ano. ked som smecovala a tie druhe baby to nevychytali tak vsetky babay moje vstali z lavicky a objali ma:) ja ich zboznujem. su to jedine baby ktore su perfektne od zaciatku ku mne :) dobre.skola.dostala som 24 bodov z 25 zo spelling testu, cize A+.. dneska piseme dalsi spelling test, tak to by som mohla dat tez dobre:) vo stvrtok, vcera som mala rotary meeting ako kazdy stvrtok, bolo perektne.boze ako sme sa nasmiali.a mne vravia ze som vtipna, lebo vzdy ked nieco rozpavam, ze aky som mala tyzden tak sa vzdy smeju ako o dusu a slzu im idu :D ale ked ja normalne rozpravam co som zazila vazne...:) pot rotary som mala interview s reportermi z novin v mojom meste, takze si kupim noviny a potom to tu mozno vycapim, ze moj rozhovor :D ak to bude dobre..kecali sme vymenni studentni. lenze nikto nechcel rozpravat a ta reporterkavedela ze som ukecana tak stale len na mna sa obracala.. :) ved tak no.nechcela som moc.tak ale ked davaju tak ber:) ale zapajali sme sa vsetci.lenze magnetofom bol pred nami tak sme mali respekt.naozaj. potom nejake fotky zobrali nas, potom sme sli vonku, tam nas pofotili a slo sa do tried.. mala som 30 minut do skoncenia skoly, tak som sla do triedy, zazvonilo a mamca ma cakala pred skolou. sli sme s malou sestrou pozriet 8rocnu na plavecky trening a za necelu hodinu ma mamca zaviezla nazad do skoly, lebo som mala zapas.. a islo sado susedneho mestecka hrat.sli sme skolskym autobusom.takym zltym ako vo filmoch! aj som ho odfotila. len ja sa este pri nom musim aby ste verili ze som som to nevystrihla z casopisu :) :P .. baby ma vcera hodili domov,predtym sme po zapase sli este do McDonaldu, moj druhy krat iba:) takze mi to ide..stravujem sa dobre na to ze som v usa.az privelmi dobre:) inak mam na volleyb alle starsiu sestru, ona je senior ja som junior, tak pred kazdym zapasom jej budem piect alebo daruje jej nieco.. mamca upiekla bananovy chlieb, boze by ste si aj nohy oblizali! tak ho spackala jedna radost:) no a sedeli sme pri McDonalde v aute, 4 baby a kecali.prvykrat to bolo perfektneeeeeee.uplne uzasne baby.. mam stastie ze som vychytale taketo baby, lebo niektore maju spravanie v mojej skole ako na urovni 5takov u nas na zakladke.vazne.. tak tieto baby su perfektne.maju 16, jedna baba ma 17, akurat mala naorkdy, tak dneska idem po volleyballe na nakupy a nieco male kupit ..potom hor sa na fubalovy zapas, americky futbal myslim, a potom? birthday partyyyy! takze nabity den. konecne:) a poviem vam, ze tieto baby by sa vam pacili:)
inak jeden chalan mi kupil z mojej triedy cukriky lebo u nas take nemame.. dalsia baba ma pozvala na narodeninovu party.. potom chcu so mnou obedovat.. neverim ako sa to zvrtlo.. inak mama jednu triedu, sa vola oral communication a mali sme napisat rec o skusenosti ktoru sme zazili... pisala som o hard to make friends a dneska to ideme hovorit.. jedna baba si to citala a dala mi hned jej telefonne cislo, ze ak budem mat problemy, mam je napisat.. som vedava kolko to ludom vydrzi.lebo ta rec je smutna, ale motivujuca. ako povedala ucitelka.. vsetko naberat ine obratky.. oukej.aspon nieco som stihla.do skoly idem za 20 minut, musim vlasy vyfukat, umyt, pohadzat veci do tasky a ide sa do skoly.. tak drzte sa na slovensku a napiste mi ako sa tam mate:)))
S nadsenim sa do skoly vracajuca v posledny den v tyzdni, vasa Katy in the usa♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára