piatok 24. septembra 2010

22nd-23rd of September.. :)

tak.streda.rano v skole 90 minut telesnej.ako kazde rano.dneska chalani hrali tennis a my baby sme hadzali freesbeeeee! kolko srandy! mam pocit ako keby som sa s dvomi babami poznala cely zivot. ak sme si nepovedali nase zivotne pribehy tak neviem. perfektne pokecanie! neverila som, ze dokazem uz plynule rozpravat po anglicky.. nabilo ma to na celyyy den! .. bolo krasne slnecne rano, hazdali sme v trojiciach freesbeee, no co je krajsie takto zarana? hej viem spat. ale co tam po spanku:) po telesnej som sla veru do jedalne kde si mozme kupovat ranajky a kupila som si taky velky pohar cerealii,pudingu a ovocia. neskutocne perfektny pohar! a zdravy:) pak davaj pekne na anglictinu.. profesor dovliekol do triedy volaku skrinu, tak sme kukali ze co to je.. ked ju doomkol tak tam asi 30 notebookov.. veru, aka ta amerika dobra:D ako vo filmoch :P .. pekne sme si zobrali notebooky a robili sme na nich.. teda ja nie, ja som to vzdala.. lebo sme mali zacat pisat pribeh o imigracii mojej rodiny..lenze ja som nemala ani sajnu ako sem prisli ti moji amici u ktorych byvam, takze so sa ucila nieco ine na anglictinu.. neskor z toho ucenia bolo kecanie s brazilcankou a belgicankou:) aspon na nieco to bolo dobre:) vieme povedat vesele vianoce v troch odlisnych jazykoch! nie je to parada?:) pridem na slovensko mudra.. milujem vymenny program :D .. no.dalej.potom sme pekne ked zazvonilo sli na obed, mali sme kuracie nugetky, trochu prekorenene ale tak to je skolsky obed a kedze ste hladni tak nenajedzte sa:)) kraaasne pekne po obede polhodinovom na spanielcinu.. milujem to tam! take zive je to tam, moja profesorka stale nieco brble po spanielsky a ak si nebrble tak spieva spanielsky pesnicky a my aj ked nemame sajnu o com spieva pripadame si ako v spanielsku.mali sme pisat v tento den test, lenze profesorka povedala ze nema kopie testu a ze sa jej nechce ist prefocovat tak sme hrali bingo po spanielsky :D vyhrala som a kazdy kto mal bingo dostal z plysoveho kurata cokoladku:) a ze nemilujte to tam! :D po spanielcine som mala study hall, cize volnu hodinu, volnych 45 minut.. sla som do kniznice a stretla som kamosku s ktorou travim tieto hodiny.strasne super baba:) ona si cita moj blog.. stravila pri mojom blogu, pri jednom clanku asi 3 hodiny, ale ked som prisla do skoly tak mi vysypala vsetko co som napisala do blogu.. nechapem ako to zvladla!.. respekt ale riadny..sikovna baba. uci sa po rusky.pry clovek ktory vie ake je hlavne mesto nejakeho europskeho statu... prekecali sme celu hodinu, takze sme stratioli pojem o case.. az ked sme poculi cudny zvonec tak som sa chytro pobrala na hodinu oral communication. tam sme pozerali nejake videa o pavukoch ktore nam mali priblizit public speaking.. doteraz sme nepochopili pointu ale tak barsco... po skole, davaj na trening.. a poviem vam, ze tento trening ma dorazil... ked som rano vstala, tak som mala zapchaty nos.. ale dneska ledva dycham..trening v stredu vecer ma dorazil na 100 bodov.. citim sa ako 80 rocny clovek.. ked sa zohnem, hned sa chytam za chrbat lebo ma boli kazdy sval na nom.. ked kracam po schodoch bolia ma clenky a cele chodidla.. ked som dneska podavala rano na telesnej na volleyballe, tak mi skoro odislo rameno.. ked som prisla domov, chcela som otvorit skrinku nemohla som lebo rameno ma strasne boli. a potom ze chodte s usmevom na treningy:) bola to makacka.2hodinova makacky.zacalo to ale pekne. prisiel fotograf, moj znamy z rotary a fotil nas ako team.. bude to super fotka myslim.. velmi pekne nas rozostaval:).. a ked odisiel zacala makacka... behanie milujem oproti treningom.. no.. cele spotene sme mali veceru v skole:) slappy joe- hamburgerove pecivo a v tom masko.. ku tomu nie mc dobry salat ktory miluju.. zeleny salat, ocot, nejake krekry v tom a plus jahody.. nie moc dobra kombinacia.. ale ked som videla ze maju oblubene pre mna kolaciky-brownies, tak som si hned schmatla!.. po veceri ma mala Madi odviezt domov, lenze sa jej pokazilo auto, tak sme sli 2 bloky po krasnych ulickach so zelenymi sem tam uz cervenymi stromami lebo jesen veru oficialne zacala:) .. sli sme ku Stephanie a ta nas hodila kazdu domov.. tri baby :) a aspon sme sa po tazkom treningu nasmiali.. ked som prisla domov, tak some ste aj tak jedla, lebo sme mali taco tanier.. vsetko mexicke na jednom tanieri:) no nedajte si:D .. cela plna som si sadla za kuchynsky stol a otvorila anglictinu, teda moj pocket folder s papiermi na anglictinu.zistila ze mame robit pribeh o imigracii a mam precitat 7 stran nejakeho pribehu.. ach.. 3 hodiny som nad tym stravila!! kym mi host father vysvetlil celu story o jeho rodine a kym som s hostmom precitala a vypracovala otazky mojho pribehu co som mala citat.. 3 hodiny.. unavena a znicena osprchovala nejako z poslednych sil, napila sa vody a neviem ako som zaspala... ach.strasne tazky den.. rano vstanem o 7.15, kukam ze ja som zaspala:D lebo inokedy vstavam o 7.00.. ale v pohodicke som stihla, este som aj mala cas kym sa moje male sestry pochystali.. :) a sranda. lebo bola burka v noci a rano ze idem chytro napisat mamci mojej ze zijem, lebo som sa jej dlhsie neozvala.. nestiham.. mala som este asi 10 minut a nie. sadla som za komp a vypol sa prud :D ale sranda. male sestry hned bezali hore a schmatli ich maly svietnik na baterky :) potom zacal lejak a my sme sadli do auta a sli do skoly.. dneska rano pekne rano sa postavit ku vlajke vsetci a povedat: I plage alligance to the flag, of the united states of america and to the republic which it stands, one nation under God indivisible with a liberty and justice for all.. ako kazde rano.. a poviem vam ze viem to naspamet.. som v usa, musim sa prisposobit:)a chcem sa.. veru kazdy po mne pozeral ze ci som si to pametala ked ma to ucili.. a mi aj zatlieskali na telesnej:D .. potom sme makali na telesnej velmi.behali, skakali cez svihadlo asi hodinu, kliky, brusaky, lyziarsky sed/ ked musite byt opreti o stenu a vydrzat tak asi hodinu dalsiu ked ste zmoreni z behu/ a potom este sme hrali volleyball.. ked som podavala tak mi odislo uz na totalku rameno.. ale som fajn.potom sme sli na anglictinu a mali test z toho co sme mali citat.. 5 otazok..kym rozdal profesor otazky tak ja som uz mala vypracovany test a aj som ho hned odovzdala.. ked davam pozor na hodine a robim riadne ulohy s rodicmi, veru oplati sa vsetko:)potom sme robili volake cvicenia a pozerali nejake videa.. zazvonilo a ja hladna s rotary sakom a s audrey po mojom boku sme cakali na jedneho pana z rotary aby nas ako kazdy stvrtok niekto iny odviezol na rotary meetingy.. tam sme hned prisli, polozila som si veci na stolicku a makala som si ist zobrat jedlo.. hladna som si nalozila plny tanier a peknesadla za stol a konverzovala s rotary ludmi.. su velmi mili, chcu o nas vsetko vediet.. mi oznamili ze som v novinach miestnych, je tam clanok o vymennych stuidentcoh.. a ja ze som videla to online, moj hostfather mi to ukzala v stredu rano:) dneska som to aj videla cez study hall ked som prisla z rotary meetingu.. velmi pekna fotka.. sice sa asi nepozeram do objektivu ale tak co .. ved som bola iba na hlavnej stranke novin v celom meste:D .. ale fajne..mala by som to tu vyvesit ze?:) setko bude:) .. no a potom som mala oral communication a tam sme mali vymysliet rec v dvojiciach o nejakej teme, aky postup pouzijeme a tak:) ja som s jednou babou co je zo saudskej arabie a nosi na hlave satku, aby jej nebolo vidno vlasy..je moslimka, takze jej vierovyznanie jej to nedovoluje.. a my sme pisali o tom ako si treba upevnit satku na hlavu.. nie je to jednoduche vobec nie.. ostatni pisali o tom ako pripravit cookies a ine kolaciky..tak mame celkom interesantnu temu:) zlata je ta holka :) vola sa Spoimaj:) .. a co dalej? mamca ma vyzdvihla o 3.15 zo skoly lebo dneska som nemala trening.. prvy krat sme nemali trening.. ako maximalne stastna som bola.moje telo potrebuje oddych.. surne a hned.. cez lejak som nasadla do auta s usmevom na tvari.. stastna ze mam triedu dobru a ze nemam trening a ze dnesny den bol fest dobry:) prisli sme domov, nieco si dali ako ruchly snack a moja hostmom si so mnou sadla za komp a zacali sme vymyslat moj pribeh.. vecsinou mi napisala vsetk ona, ja som jej iba povedala cely pribeh a vsetko co som si zapametala od mojho hostfather z predosleho vecera a ze ako by som si to predstavovala a ona pisala.. skladala som pradlo pomedzi to a zrazu mamca skrikla ze noo! ja kukam co sa deje.. a vypol sa nam pocitac.. vsetko sme mali spravene a pocitac sa vypol..chytro sme ho nastartovali a tlak sme mali asi 350 na 280.. a cakali sme co sa bude diat.. amju starsi pocitac tak nie vsetko funguje tak ako by malo.. potom sme nastastie ten dokument nasli a hned ho ulozili.. pripravili veceru, mali sme pastu, male bochniky peciva, salat zo zelenych listov, paradajok, sampionov, orechov a susenych hrozienok.. mnaaaam! ja som robila inak salat:) a ideme mat aj badtimesnack, je to snack v zlu dobu.. ideme mat muffiny a este mame aj jablkovotekvicovo skoricovy kolac.. aaa tesim sa uz na to :D to bde moja odmena po tomto blogu a po odpisani na vsetky spravy :) poviem vam ze uz mam hotovy pribeh o imigracii tejto mojej hostfamily, na to ze je to take obsiahle je to perfektne napisane.. sice mojhmu hostfather sa to moc nepaci lebo to nepisal on.. alke my sme strasne spokojne s hostmom.. lebo viete..pribehy o imigracii rodin su nudne.. lenze my sme to napisali tak vtipne a tak lahko ze je to normalne aj zaujimave:) tesim sa normalne z toho.. a zajtra mam spelling test z angilctiny, takze dneska vecer este opakujem slovnu zasobu:) napisem nieco o Oscarovi de la Renta na spanielcinu a ide sa spat.. unavena som a citim sa na starych 80 rokov.. vsetko ma boli a este aj trochu teplotu som asi mala.ale uz odisla:) to po tom salate!! :)
Katy in the usa 3:)

2 komentáre: