štvrtok 19. augusta 2010

18th August

ato bol teda den :) veru skvely.rano som vstala, natiahla fotky do kompu.kym sa nacitalo 15 fotiek, tak veru dobru chvilu to trvalo, tak neviem ako casto budem mat na to nervy:)ale budem sa snazit.no. behali sme s hostmother veru po obchodoch. bola na meetingu tak potom sme sli do mesta na lunch.velice dobry lunch. boli sme v takej malej restike.utulne, krasne to tam je.vsetko vypestovane eko, bez pesticidov a takych blbosti.pockali sme s hostmother pri dverach, potom nas mila starsia pani s dlhaaaanskymi vlasmi usadila a ponukla nam co maju. dala som si polievku/moja prva polievka v amerike a poviem vam skvela/.. neviem co vsetko v nej bolo, ale bola trosku pikantna a taka skvela ze by som si veru aj teraz dala znovu.kazdy den.yummy.hostmama si dala salat a ku tomu vyprazanu rybu alebo nebola vyprazana bola len obalena v nicom a vela zeleniny tam mala. a vsetko to mala zabalene v tortille.vyzeralo to skvelo. ja som mala zeleninu v tortille a sice to mozno znie jednoducho, ale tolko zeleniny, ze som ani nevedela ako sa ktora zelenina vola:D bolo to suprove.a ku tomuto vsetkemu sme mali ladovy avokadovy caj.perfektne a jednoduche.nemam co dodat:) pocas obeda sme vyplnovali papiere do mojej skoly, to veru sranda nebola. nechapala som ani ja ani hostmother co co znamena.. no co.ide sa dalej :)
po obede sme sli do cellcom/take nieco ako T-mobile iba omnoho horsie/ a vyberali sme pre hostmother telefon.mala pokazeny tak sme vyberali. vybrala si LG za 15 dolacov, proste jej staci.:) veru ja som obdivovala blacberry, kazdy tu ma napodobeniny blackberry, lebo tie origos su drahe.okolo 400 dolacov kazdy.mozno neskor :D .. inak sme sa fest nasmiali v tom obchode, boze nam az slzy tiekli:D ta predavacka sa po nas pozerala ako keby sme boli ozrate a to sme mali len ladovy caj:D sranda.potom sme sli do supermarketu, je tu velky jeden v mojom meste asi 7 minut od domu autom, vola sa Target. ja ho milujem.je tam vsetko.vcera som si tam kupila rifle, take chalanske, boze su uzasne.pohodlne, dobre vyzeraju, stali 22 dolacov takze na nase volakych 17 evri a su skvele.hodi sa ku nim vsetko.potom som si kupila tielko, taky sivy top.hostmother odporucila a teraz ho mam na sebe. dlhe, pre mna skvele kedze som ako zirafa a kvalita super. za 8 dolacov no nekup to :) veru potrebovala som aj sunglasses, tak som si jedny konecne nasla.12 dolarov a su uzasne.maju ochranny UV filter a sedia mi veru dobre.spokojnost. inak idem si zacat robit scrapbook, to je take nieco ako fotoalbum, lenze budem si tam lepit nalepky a take blbosti, co mi budu vsetko pripominat. kupials om si aj farebne papiere do toho albumu vcera, aj nalepky, vsetko v zlave. ja to tu milujem.kde sa pohnem vsade zlavy :D
.. no a vycerpane sme sli domov, boli doma asi 40 minut a hor sa na piknik organizovany mojej malej sestry skolkou.chapete ci?:) prisli sme tam a preboha! asi 100 deti na jednom mieste.hromada deti, ktore vrestia skacu vyblakuju piskaju jedia a pluju a vsetko chytaju na jednom mieste.ach to bolo strasne. kazdy rodic musel neico doniest, nejake jedlo, my sme doniesli cookies ktore sme rano napiekli:) boli uzasne. a tak lahko sa vedia ukuchtit:) recept uz mam.ziadny strach.. tak sme si vzali taniere a davaj papat.ach boze.oni maju zvlastne chute.miesaju ovocie s hotdogmi, chipsy s cokoladou a taketo veci.napriklad moj hostfather mal na ranajky jogurt/strasne husty/ s takymi slanymi ceraliami..ach!hnus. ked som sio nabaral jedlo sla som si sadnut ku vode na lavicku.pomaly som zjedla jedlo/to bola vecera/, nieco pofotiula a potom mali deti porogram.krasne.take pesnicky mali zaujimave a na ne tancovali.boze kraaasme.takle roztomile:)len tam stali a krutili sa, mysliac ze tancuju.krasne!:)trvalo to asi 2,5 hodiny a potom sme sa pobrali domov. male sa ulozili spat a ja s hostmother sme si zapli film p.s. I love you. a teraz vam radim. ak chcete byt vymennym studentom a mate priatela alebo priatelku tak to nepozerajte za ziadnych okolnosti! bola som rozcitlivena, smutna ze nemozem byt s nim a bolo to strasne. zaspala som o pol jednej rano.nemohla som spat. ach boze. len som mu napisala ako mi chyba.. pretoze nic ine teraz nemozem robit.. je to tazke veru.ale ja to s snim zvladnem! ...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára