utorok 18. mája 2010

Once upon a time...

Hey Guuuys! :)
sedím pred novo vytvoreným blogom aaa.... ako len začať :).. pamätám si, ako som sa s maminou rozprávala o možnosti zúčastniť sa výmenného pobytu.. a zrazu, šup-sem šup-tam som sa ocitla na prijímacom pohovore, na Gymnáziu v Martine :) Viete ako to chodí na pohovoroch.. aj dosť nových ľudí, čakáte (niekto aj 2-3 hodinky:D) na to, aby ste predstúpili pred výberovú komisiu, aby ste ich ohúrili, pretože chcete ísť za svojím snom :) .. ja som bola pred 2 komisiami, tie prvé dve hoďky čakania som veru aj mala trošku nervov v sebe, ale počas tých 2 hodín čakania to už voľáko opadlo :) .. a potom prišiel ten týždeň.Týždeň, keď 9 uchádzači z Martina čakali na výsledok výberovej komisie..(nakoniec ideme vonku 5ti:).. ale potom po pár dňoch otváram mail a tam bliká .. vau až 1 správa :) otvorím, že "aha, ďalšia reklama na nejaké lieky na chudnutie..".. nieee! Výberová komisia, mi napísala, že som výberovým konaním prešla.. a chvíľku som veru aj nedýchala :D .. aj som si pokričalaaa ;) ..
Čo potoom? :P.. potom sa konal náš 1st Orientation Meeting, ktorý bol v Kroměříři (27.-28. Novembra) .. tak taaam bolo veruže fantastickýýý!.. celý čas nám to spríjemňovali ROTEXÁCI :) inak, konalo sa tam aj druhé kolo pohovorov.. keďže nám pred ním merali veľkosti sák všetci sme v kútiku duše verili, že nás vezmú všetkých, predsa inak by všetkých nemerali :D ach tá naša logika keď sme v strese :D .. ale potom to prišlo.. prešli smeee! Poviem vám, že som sa už dávno necítila tak šťastne a pokojne zároveň:) ..potom celý vystresovaný davaj vyspať a domov pochváliť sa kamošom a hlavne rodinke :).. a potom.. vlastne ááno.. December, Vianoce, Nový Rok, Január, Február, Marec, Apríl..pomedzi to vybavovanie neskutočnej hŕŕby papierov... ani neviem, ako to mohlo tak rýchlo ujsť.. veď zachvíľku nás čaká OM n.2 v Slovenskom Raji... jediná škoda je, že sa tam nestretneme všetci v takej zostave ako v Kroměříři :(.. ale fcbk a skype jede jede :)

teraz už si ako tak stíham všímať, skoro všetci vedia kam idú.. Ja idem do USA, bola to aj moja 1. preferencia v krajinách:).. takže som váážne najviac ako sa len dá spokojná :).. Budem vo Wisconsine, v mestečku Sturgeon Bay :) Číslo Distriktu 6220! :P a teraz čo vám poviem :) keď som si hľadala polohu tohto mestečka cez Google Earth :) to bolo neskutočné:) .. zrazu pozerám.. a aha ja budem bývať pri jazerách! a hneď tri sú tam ! Hurónske, Horné a Michiganské.. vehéeej akože vyzerá to supišne :) ..

.. a zrazu som si začala uvedomovať, že za necelé 3 mesiace začnem žiť tento svoj sen.. inak viete čo??..my musíme hlavne ďakovať tým ľuďom, bez ktorých by toto všetko ani neexistovalo:).. srdcia tejto výmeny :).. predsa naši Rotariáni, naše Rotary Cluby, naše hosťujúce Rotary Cluby a všetko čo obsahuje slovíčko ROTARY:D.. :)
Neskutočne ďakujem všetkým, ktorí mi umožnili a umožňujú byť tým kým chcem byť :) ..

weheeeeeej.. tešme sa, nezanedbávajme svoje úžasné blogy a žime :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára